Servicii de asistență și suport

SERVICIUL SOCIAL

„Servicii de asistență și suport pentru persoanele adulte cu dizabilități” 

ADRESĂ:

Alba Iulia, Strada Gladiolelor nr. 3A, judeţ Alba, 510040

Programul de activitate

Luni-Vineri 8:00-16:00,

Tel: 0358/103535

Email: office.speromax@gmail.com

DESCRIERE SERVICIULUI

Serviciul social “Servicii de asistenţă şi suport pentru persoanele adulte cu dizabilităţi”(SAS)  cod serviciu social 8899 SC-D-I, funcționează fără personalitate juridică, înfiinţat şi administrat de furnizorul Asociația SM SPEROMAX ALBA, care este acreditat ca furnizor de servicii sociale conform Certificatului de acreditare Seria AF nr. 000040 din 18.04.2014.

SCOP

Oferirea sprijinului persoanelor adulte cu dizabilităţi fizice sau asociate și membrilor familiei sau reprezentanţilor lor, prin realizarea de activităţi care să răspundă nevoilor specifice individuale ale acestor în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate, menținerea în comunitate și prevenirii instituţionalizării.

SERVICII OFERITE

  • Informare și consiliere/Servicii de asistență socială
  • Consiliere psihologică
  • Facilitarea independenței beneficiarului(consiliere și informare cu privire la importanța menținerii unui mod de viață sănătos, instruire pentru utilizarea tehnologiilor și dispozitivelor asistive și/sau a tehnologiilor de acces; analiză și soluții pentru adaptarea locului de muncă, după caz; informare cu privire la servicii și soluții terapeutice existente, noi cercetări, noi echipamente
  • Suport individual/grupuri suport( suport individual prin ședințe de kinetoterapie la domiciliu sau in sala de kinetoterapie, grupuri suport pentru beneficiari cu probleme comune, etc)

Activitățile se desfășoară la sediul serviciului social sau în teren, după caz, în conformitate cu nevoile specific ale beneficiarilor.

CRITERII DE ELIGIBILITATE ALE BENEFICIARILOR

          Beneficiarii sunt persoane adulte cu dizabilități fizice sau asociate, membri de familiei sau reprezentanți ai acestora, persoane care au calitatea de tutore, curator, asistent personal sau asistent personal profesionist.

Acte necesare:

•        Cerere de admitere în serviciu

•        Copie după actele de identitate și stare civilă( certificat de naștere, certificat de căsătorie, certificat de divorț, după caz)

•        Copie după documentul care atestă încadrarea în grad de handicap pentru persoane adulte, în termen de valabilitate

•        Copie după dovadă medicală a diagnosticului ce a dus la încadrarea în grad de handicap (Bilet de ieșire din spital sau Scrisoare medicală de la medicul specialist);

•        Raportul de anchetă socială, după caz

Pentru a afla mai multe informații despre Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului social accesați aici.

Pentru a afla mai multe informații despre Procedura de admitere a Beneficiarilor accesați aici.